Önnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy eldöntse, megfelelő-e a megrendelt termék az Ön számára. A CasaVie garantálja, hogy minden a megrendelt termékek teljes értékét visszatéríti, feltéve, hogy azok a kiszállítás előtti, megfelelő, sérülésmentes állapotban kerülnek visszaküldésre.

A vásárló vállalja azt, hogy a termék esztétikai állapotát használat előtt ellenőrzi. A termék használata után esztétikai reklamációt nem fogadunk el. Ha az első használat után azonnal meghibásodást észlel, azt csak vizuális bizonyítékkal együtt fogadjuk el (fénykép és videó). A hibás bejelentéseket nem fogadjuk el, ha a visszaküldés eredeti oka más volt.

Ha a hozzánk visszaküldött termékeken karcolások találhatóak, használat nyomai láthatók, védőfóliák hiányoznak, vagy a doboza sérült, fenntartjuk a jogot a visszatérítéstől való elállásra.

A teljesség kedvéért, alább olvasható a teljes lista mely esetekben fogjuk elutasítani a termékvisszaküldés lehetőségét:

  • sérült doboz
  • használat nyomai láthatók
  • alkatrészek hiányoznak
  • alkatrészek sérültek, karcolás nyomai láthatóak
  • ha a dobozban lévő alkatrészek nincsenek megfelelően becsomagolva
  • ha a doboz nincs védve vagy védőfóliával lefedve
  • a terméken használat nyomok láthatók
  • a terméken kopás nyomok vannak

 

A visszaküldés menete:

  1. Kérjük, jelezze telefonon vagy e-mailben, ha vissza szeretné küldeni a megvásárolt terméket vagy termékeket! 
  2. Miután megkaptuk az információt, egy GLS futárt küldünk hogy átvegye Öntöl a csomagot. Kérjen igazolást a futártól, hogy a csomagot feladta. 
  3. A visszaküldött áru értékét a csomag ellenőrzésétől követő legfeljebb 10 napon belül, banki átutalással és kizárólag magyarországi bankok számláira visszautaljuk. Ha nem kapjuk meg a visszatérítésre vonatkozó információt, a visszaküldött termékek ellenőrzésétől követő 30 napon belül visszautaljuk a pénzt.

A visszaküldés költsége 3.000 Forint.

A GLS futár díját nem kell kifizetni, a következő esetekben: 

  • ha az átvett termék sérült
  • ha az átvett termék hibás vagy 
  • nem az Ön által megrendelt termék.

 

FONTOS: A szállítás során keletkezett sérüléssel kapcsolatos reklamációt csak a csomag érkezésének napján fogadjuk el!

Kérjük, tartsa be az áru visszaküldésének határidejét, és őrizze meg a visszaküldött csomag feladási bizonylatát az esetleges reklamáció elemzési folyamat végéig és a visszaküldött áru esetén a visszatérítés időpontjáig.

Jelen visszaküldési szabályzat a CasaVie.hu webáruházon keresztül vásárolt termékekre vonatkozik!